کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ترمیم و زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ترمیم و زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند هالیوودی چیست؟

شاید کنجکاو باشید که بدانید چرا دندانهای بازیگران هالیوودی زیبا، مرتب و منظم، درخشنده و سفید رنگ هستند و زمان لبخند زدن و صحبت کردن آنها، بیشتر از آنکه به دیگر اجزای صورت آنها نگاه کنید، محو دندانهایشان می شوید. ممکن است تصور کنید آنها در تمیز نگهداشتن و مراقبت از دندانها بهتر از دیگران عمل می کنند که البته در این امر هیچ شکی نیست. اما باید بگوییم تنها دلیل زیبایی دندانهای بازیگران هالیوودی، مراقبت و رعایت بهداشت نیست بلکه در کنار آن، معاینات دندانپزشکی به طور مداوم و انجام درمان های ترمیمی و زیبایی نیز نقش زیادی دارد.


نحوه اصلاح طرح لبخند هالیوودی


برای اصلاح طرح لبخند مشابه دندانهای بازیگران هالیوودی، باید تمامی مراحل و فرآیندهای ترمیمی زیبایی طی شود که عبارتند از سفید کردن دندان، مرتب کردن، ترمیم پوسیدگی، تغییر اندازه و شکل دندان ها و ... . در عین حال فاکتورهایی که در اصلاح طرح لبخند هالیوودی موثر است نیز شامل ظاهر صورت، رنگ پوست، رنگ مو، وضعیت دندانها از نظر طول، پهنا، شکل و ظاهر، بافت لثه و لبها و ... .

دندان پزشک زیبایی ترمیمی با توجه به موارد مذکور دندانهای بیماران و مراجعین را بررسی کرده و با توجه به نیاز آنها اقدام به درمان می کند. در برخی از بیماران که مشکلات و عوارض کمتری وجود دارد، ترمیم دندانها هم، نیازمند زمان و هزینه کمتری است. این در حالی است که برخی بیماران به دلیل مراجعه دیر هنگام به دندانپزشک به مشکلات بیشتری دچار شده و در نتیجه زمان و هزینه اصلاح طرح لبخند برای آنها بیشتر خواهد بود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ترمیم زیبایی دندان به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.drmabolghasemi.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.