کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ترمیم و زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ترمیم و زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند

لبخندی زیبا

 دکتر مهدی ابوالقاسمی جراح، دندانپزشک زیبایی، ایمپلنتوژیست و دارای مدارک بین المللی معتبر از دانشگاه های آمریکا و اروپا در یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی با به خدمت گرفتن پیشرفته ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا  در زمینه جراحی, زیبایی، اصلاح طرح لبخند ، ایمپلنت، ترمیم و پروتز در کوتاهترین زمان  تمام انتظارات وتوقعات بیماران عزیز را برآورده و بهترین سرویس دهی ممکن را دریک محیط آرام و دلنشین ارائه می نماید.

طراحی لبخند (طرح لبخند) فرآیندی است که از طریق آن ظاهر لبخند فرد از طریق روش های دندانپزشکی زیبایی همچون سفید کردن دندان،  پر کردن دندان، لامینت، مرتب کردن دندان ها با ارتودنسی اصلاح شده و بهبود و ترمیم پیدا کند. طرح لبخند می تواند ظاهر نامناسب یا تغییر رنگ داده دندان ها را توسط متخصص ارتودنسی ترمیم کند و وضعیت گاز گرفتن دندان ها را اصلاح نماید و عضلات کنترل کننده حرکت های فک را به حالت طبیعی باز گرداند. هدف اصلی طرح لبخند در نظر گرفتن ویژگی های صورت، نوع رنگ پوست، رنگ مو، دندان ها، بافت لثه و لب ها به چهره ای است که بتوان به یک لبخند ایده آل دست پیدا کرند.طرح لبخند به معنای داشتن دندان های زیباییست که در زمان لبخند زدن مشخص میشوند.

آناتومی اصلاح طرح لبخند در خانم ها

 در اصلاح طرح لبخند برای خانم ها ، داشتن دندانهای مرتب، زیبا و هم ردیف یک نکته مهم است. در حالی که بسیاری از خانم ها با وجود داشتن دندانهای مرتب، ممکن است از فاصله بین دندانهای خود ناراضی باشند، این افراد از روش ارتودنسی استفاده می کنند. برخی دیگر از خانم ها نیز دلیل استفاده از روش ارتودنسی را نامرتب بودن دندانها، قرار گرفتن چند دندان بر روی یکدیگر و کج بودن آنها عنوان می کنند. در هر صورت روش ارتودنسی بسیار موثر است و اگر چه به مدت زمان زیادی نیاز دارد، اما در نهایت روشی موثر و مطلوب خانم هاست. همچنین استفاده از این روش موجب متقارن شدن دندانها با یکدیگر و تناسب آنها با لب ها می شود که یک نکته کلیدی در اصلاح طرح لبخند می باشد.

هزینه اصلاح طرح لبخند

نرخ اصلاح طرح لبخند از نظر بسیاری از بیماران گران قیمت و غیرمنصفانه است و آن را به صرفه نمی دانند. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به دلیل فرار از هزینه ها، از انجام درمان های دندانپزشکی خود داری می کنند. در نهایت برخی از بیماران نیز با مراجعه به دندانپزشک و مشورت با وی، متوجه خواهند شد که هزینه اصلاح طرح لبخند به صرفه بوده و بی اطلاعی از نحوه درمان، تجهیزات دندانپزشکی، تعرفه های مربوط به نگهداری و حفظ ساختمان دندانپزشکی، دستمزد دندانپزشک و مالیات ها و ... تعیین کننده هزینه های درمان دندانپزشکی می باشد. همچنین دندانپزشکان به هیچ عنوان در تعیین قیمت ها و هزینه ها خودسرانه عمل نکرده و ممکن است ارزان یا گران قیمت بودن تعرفه اصلاح لبخند برخی دندانپزشکان به دلیل میزان مهارت، تخصص، سابقه دندانپزشک و نحوه و روش درمان باشد. در واقع تفاوت های جزیی که میان قیمت اصلاح طرح لبخند تعیین شده دندانپزشکان وجود دارد، می تواند دلیل بر میزان کیفیت نتیجه نهایی باشد. از عوامل تعیین کننده هزینه خط لبخند دندان را می توان استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته , میزان تخصص و مهارت دندانپزشک زیبایی , نحوه و روش درمان , میزان مشکل و عارضه دندان های بیمار نام برد