کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ترمیم و زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ترمیم و زیبایی دندان، اصلاح طرح لبخند

با غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر آشنا شوید

امروزه نمایشگاه‌های متعدد در سرتاسر جهان برگزار می شود و دارای هزاران غرفه می باشند که هر محصول خاصی را ارائه می کنند و هر یک از این نمایشگاه ها دارای قیمت غرفه نمایشگاهی متفاوتی می باشد. هرچه قدر این غرفه ها از طراحی های بهتر و جدید تری برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده کنند، مشتری بیشتری را جذب خواهند کرد. در این جا ما شما را با غرفه آرایی نمایشگاه، اهمیت غرفه سازی نمایشگاه، قیمت غرفه نمایشگاهی، قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی و... بیشتر آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه بر اساس نیاز مشتری ها ساخته می شود که در ابتدا با نرم افزارهای سه بعدی نمونه ای از کار برای غرفه داران ارائه می دهند و در صورت مورد قبول بودن قیمت غرفه نمایشگاهی شروع به ساخت آن با تجهیزات و مصالح مورد نیاز می کنند. در ادامه شما را با اهمیت غرفه سازی نمایشگاه و قیمت غرفه نمایشگاهی بیشتر آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

غرفه سازی نمایشگاه

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

اولین قدم در طراحی غرفه سازی نمایشگاه، ارائه خلاقیت در طراحی نوآوری و استفاده مناسب از فضای محدود نمایشگاه می باشد. غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای طراحی شود که در زمان های شلوغ و در مواقع ازدحام جمعیت بتواند مشتری را جذب خود کند و تاثیر گذاری قوی بر وی داشته باشد و از سایر رقبا پیشی بگیرد. این طراحی باید طوری باشد که در زمان کوتاه بازدید برای بازدیدکنندگان، او را به سمت خود بکشاند.

از مواردی که هنگام طراحی غرفه باید به آن توجه شود، قیمت غرفه نمایشگاهی و شخصیت انسان ها می باشد که فرد طراح باید توجه کند که چه چیزهایی شخصیت انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای رسیدن به این هدف فرد می تواند از عنصرهایی مثل رنگ، نور، و... استفاده کند. قیمت غرفه نمایشگاهی نیز تاثیر بسزایی در بودجه برای طراحی آن دارد. در ادامه با قیمت غرفه نمایشگاهی و انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

اهمیت غرفه سازی نمایشگاه

نکاتی در طراحی غرفه سازی نمایشگاه

پس از این که حضور خود را در نمایشگاه قطعی کردید، و با قیمت غرفه نمایشگاهی کنار آمدید، پس از آن اگر خواستید که شروع به غرفه سازی کنید، سعی کنید که از شرکت هایی که غرفه سازی ارزان را انجام میدهند استفاده کنید. علاوه بر این از غرفه های سبک بیشتر استفاده کنید تا سریع تر  غرفه شما ساخته شود. این تصور که غرفه های ارزان زیبا نیستند یا ضعیف هستند اشتباه است. بلکه جلوه ای زیباتری نسبت به دیگر غرفه های گران قیمت دارد. شما می توانید با کم ترین قیمت غرفه نمایشگاهی خود را زیبا کنید.

غرفه های خلوت بیشتر جذاب به نظر می رسد. به دلیل این که غرفه‌ها طوری طراحی شده است که مشتری از هر سمتی خارج و داخل می شود و ازدحام در آن صورت نمی گیرد. به عنوان مثال، در نمایشگاه های معتبر خارجی  شرکت های اروپایی مطرحی دارای غرفه های خلوت اما با نورپردازی مناسب و پوستر تبلیغاتی فراوان می باشد که هر فردی را می تواند جذب کند.

غرفه سازی نمایشگاهی برای بانک ها

پوسترهای تبلیغاتی

از پوسترهای تبلیغاتی بیشتر استفاده کنید با این کار می توانید با کم ترین قیمت غرفه نمایشگاهی خود را زیبا کنید. شما برای طراحی پوستر تبلیغاتی باید ایده و خلاقیت زیادی را خرج کنید. زیرا شما با داشتن پوسترهای تبلیغاتی جذاب و گویا می توانید فضایی زیبا را در اختیار داشته باشید و داشتن این پوسترها به مشتری حس اعتماد و آرامش را می دهد. ویژگی خوب این پوسترها این است که می توان از آنها مجددا استفاده کرد.

در طراحی ها شاید نام غرفه های لایت را شنیده باشید که برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید به شرکت‌های غرفه سازی مراجعه کنید یا از تجربه متخصصان در این زمینه بهره بگیرید.

قیمت غرفه نمایشگاهی

در انتخاب غرفه نمایشگاه دقت کافی را داشته باشید. بهترین غرفه ها برای طراحی هر نوع غرفه، غرفه های جزیره می باشد که معمولا بالاترین قیمت غرفه نمایشگاهی را دارا می باشد و از هر طرف می توان به آن دسترسی داشت. بعد از این غرفه، غرفه های سه طرف باز نیز گزینه مناسبی می باشد و پس از این غرفه های دو طرف. بدترین نوع غرفه ها نیز غرفه های یک طرف باز می باشد که به ترتیب دارای کمترین قیمت غرفه نمایشگاهی می باشند. بیشتر افرادی که در نمایشگاه می خواهند غرفه داشته باشند زیاد به قیمت غرفه نمایشگاهی توجهی ندارند و غرفه جزیره را دوست دارند انتخاب کنند؛ اما شما باید متناسب با محصولات خود و نوع تبلیغ و طراحی، غرفه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعضی اوقات حضور نداشتن در برخی از نمایشگاه ها بهتر از حضور داشتن در آن می باشد. زیرا برخی از اوقات نمایشگاه ها غرفه های بد مسیری را در اختیار برخی از شرکت ها قرار می دهند که مشتری های کمی در آن مسیرها رفت و آمد دارند و غرفه دار به هدف خود در آن نمایشگاه نمیرسد زیرا هدف شرکت ها به حضور در نمایشگاه ها بیشتر شناخته شدن می باشد. اما در بعضی مواقع حضور در برخی از نمایشگاه ها فقط هزینه اضافی برای شرکت ها ایجاد می کند و فشارهای مالی را زیادتر می کند و مدیریت را تحت فشار قرار می دهد.

یکی از راه هایی که از غرفه هایی که در مسیرهای با رفت و آمد کم هستند خلاص شویم، استفاده از غرفه های نمایشگاهی فضای باز است. این نکته را باید در نظر داشت که این غرفه ها در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان گزینه مناسبی نمی باشد. اگر در فصولی از سال مانند بهار و تابستان از این غرفه ها استفاده کنید، مشتری بیشتری را جذب می کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که مشتری در مدت کوتاهی از روبروی غرفه گذر می کند و اگر بتوانید در این مدت کوتاه با استفاده از طراحی های غرفه و کارهای گرافیکی نظر او را جذب کنید، مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد. علاوه بر این باید کارکنان هر غرفه را متناسب با اندازه آن در نظر بگیرید تا بتوانند به خواسته مشتری رسیدگی کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی برای آژانس گردشگری

معرفی شغل غرفه سازی نمایشگاهی

هنر غرفه سازی، هنری بسیار زیبا و جالب و جذاب که برای انواع و اقسام مشاغل مناسب می باشد و می توان برای هر یک غرفه ای ساخت. شاید قیمت غرفه نمایشگاهی کمی زیاد باشد ولی بی شک در مقابل زیبایی ها و سودی که ممکن است بیاورد تقریبا هیچ است. پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است در ابتدا برای شما سنگین باشد ولی بعد از مدتی متوجه می شوید که مشتریان زیادی فقط برای دیدن غرفه شما وارد غرفه می شوند و سپس اقدام به خرید می کنند و درست در همان لحظه شما متوجه می شوید که پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی کار اشتباهی نبوده است.

ایده غرفه های نمایشگاهی

شروع این ایده که نمایشگاه ها را به صورت غرفه های تخصصی تزئین کنند از ویترین های مغازه ها پدید آمد. بسیاری از طراحان داخلی که ویترین های مغازه ها را تزئین و طراحی می کردند به این فکر افتادند که می توانند به همین صورت کل غرفه هایی را طراحی کنند که مشتریان بیشتر به این غرفه ها جذب شوند، این ایده در برخی نمایشگاه ها و در برخی غرفه ها افتاد و آمار مشتریان این غرفه ها بسیار زیاد شد. با این که قیمت غرفه نمایشگاهی بالا بود ولی سود حاصل از مشتریان فراوان باعث می شد صاحبان غرفه ها قیمت غرفه نمایشگاهی را نادیده بگیرند و به این ترتیب سایر غرفه ها نیز به همین فکر افتادند و امروزه شما رقابتی سنگین را برای طراحی غرفه های نمایشگاهی مشاهده می کنید که هزینه های زیادی را به عنوان قیمت غرفه نمایشگاهی می پردازند.

ایده غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

غرفه سازی یک تخصص بسیار ظریف و جزئی در زمینه طراحی دکوراسیون می باشد، قیمت غرفه نمایشگاهی وقتی شما قصد ساخت غرفه را دارید بسیار بالا می باشد. قیمت غرفه نمایشگاهی بالاست چرا که برای ساخت این نوع غرفه شما فقط ایده را به سازنده می گویید و او بعد از آن باید تیم های برقکاری، نجاری و سایر تیم های خود را جمع کرده و شروع به ساخت ایده مورد نظر شما بکند. معمولا فرایند غرفه سازی، فرایندی به نسبت طولانی می باشد و حداقل 3 روز و حداکثر ممکن است یک الی دو هفته طول بکشد و در این بین ممکن است تیم های نجاری و برق کاری به دلیل مشکلات مکانی تقاضای حقوق بیشتری بکنند که در این صورت قیمت غرفه نمایشگاهی شما بالا تر نیز می شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه آرایی نمایشگاهی چیست؟
اگر از غرفه سازهای نمایشگاهی قیمت غرفه نمایشگاهی را بپرسید از شما خواهند پرسید که کاری که می خواهید غرفه سازی است و یا غرفه آرایی؟ دلیل این سوال این است که این دو عملیات کاملا جدا از هم هستند و قیمت آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. غرفه سازی را بالاتر توضیح دادیم حال به سراغ غرفه آرایی می رویم. غرفه آرایی فرایندی می باشد که غرفه شما ساخته شده است و نیاز به طراحی های عمومی دارد طراحی هایی از قبیل رنگ و مدل موکت ها، طراحی و ساخت چندین دیوار داخل غرفه به وسیله پارتیشن ها، قرار دادن میز و صندلی ها در جای مناسب که خللی در رفت و آمد در داخل غرفه ایجاد نکند و در کل می توان گفت نوعی طراحی دکوراسیون می باشد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی چقدر است؟

همان طور که در قسمت های قبلی نیز گفته شد قیمت غرفه نمایشگاهی بستگی به این دارد که شما بخواهید این غرفه را بسازید و یا آن را بیارایید. واضح است که قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی بسیار بیشتر از قیمت آراستن و طراحی آن می باشد چرا که در هنگام ساخت تیم های مختلفی به طور واحد کار می کنند ولی برای آراستن فقط یک نفر و در صورت نیاز حداکثر دونفر این کار را انجام می دهند. قیمت غرفه نمایشگاهی را می توان به صورت کلی بر حسب متراژ محیط تعیین کرد که به صورت زیر می باشد:

غرفه هایی با مساحت کمتر از 25 متر به ازای هر متر قیمت ساختشان 280 هزار تومان می باشد، غرفه های با مساحت کمتر از 50 متر و بیشتر از 25 متر 260 هزار تومان، غرفه های با مساحت بیشتر از 50 و کمتر از 100 متر 245 هزار تومان، غرفه های بیشتر از 100 متر و کمتر از 200 متر 230 هزار تومان و غرفه های بزرگتر از 200 متر نیز 185 هزار تومان به ازای هر متر برای ساختشان هزینه می شود. البته این قیمت غرفه نمایشگاهی به صورت پایه می باشد و این قیمت در صورت سختی و آسانی کار ممکن است کمتر و یا بیشتر شود.

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

نکاتی برای طراحی بهتر غرفه های نمایشگاهی

در هنگام ساخت غرفه های نمایشگاهی گاهی اوقات بهترین ایده ساده ترین ایده می باشد، اگر احتیاج دارید که برای مشتری فضایی آرام را ایجاد کنید سعی کنید برای طراحی یک ایده خلوت و ساده را بر گزینید. ایده های طراحی به صورت ناگهانی به ذهن می رسند بنابراین اگر بعد از مدت کوتاهی فکر کردید خسته شدید، نا امید نشوید و به کار خود ادامه دهید. سعی کنید فیلم های گوناگون، عکس های متنوع و مجلات مختلفی را در زمینه ای که می خواهید غرفتان را بسازید ببینید، این کار باعث می شود شما بهتر فکر کنید و ایده های بهتری را بدهید.